världens varmaste helg!

Söndag eftermiddag och jag är helt slut...Hela dagen har jag legat i solen och gassat tillsammans med Ulla, det är verkligen jobbigt måste jag säga:) Temperaturmätaren mätte 33,9 grader i solen igår och 30,3 idag när det var som varmast, det är inte illa det:)

Men att vara höggravid (bara 3 veckor kvar på pricken!!) och ligga i solen hela dagen är inte att leka med. Jag som kunnat ligga stilla flera timmar i sträck pallar bara korta stunder nu, så det blir en hel del springande upp och ner för min del. Men pyret verkar ha njutit iallfall :)

I fredags var jag en sväng hos barnmorskan och hälsade på. Allt är så bra med lill'n i magen, nu tycker jag att det är dags att komma ut. För min del är det fritt fram från och med på onsdag:)

Stefan har varit på fisketur tillsammans med sin pappa och bror men ingen fisk blev det iallafall...men bruna blev dom:)

Imorgon gör jag min näst sista vecka på Fagersta vårdcentral..ska spendera dagen ute i Virsbo tillsammans med Barbro och det blir nog lika trevligt som alltid:) Jag ska baka en riktigt god tårta till personalen sista veckan, det förtjänar dom verkligen!

Ska lägga upp lite bilder men sitter vid fel dator (igen..). Det finns lite bilder på pixbox (dearanna) från i helgen plus någon ny bild på magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback