v.38

Japp..nu läste rätt..i söndags gick vi in i vecka 38, vilket innebär att det idag är vecka (18 dagar) kvar till beräknad förlossning. Det är sjukt vad tiden går, och hur fort den går...(Jag vet att jag skriver det varje gång men det är verkligen så) Att jag fortfarande håller igång på praktiken gör säkert att dagarna går lite fortare än vad de annars skulle gjort.

Idag har jag varit med på baby café och öppna förskolan eftersom jag är på BVC nu och kollar in deras verksamhet och det ska bli riktigt roligt när man själv får vara med:)

Stefan kom till Norberg igårkväll och stannar tills på fredag förmiddag då han åker hem till Märsta för att jobba helgen, själv stannar jag kvar här och hoppas på lika fint väder som förra!

Bilden är från i Söndags när det var så varmt. Jag måste faktiskt säga att min mage ser riktigt mysig och go ut :)

image100

Till helgen ska Stefan hämta vårt skötbord och skruva upp det. Det känns som om vi är ute i sista minuten med allt men jag känner mig inte stressad längre, det är ju 2½ vecka kvar (hur lång tid som helst) så det är ingen idé att stressa :)

Kvällen ska spenderas framför tvn och kolla Barnmorskorna, en av mina favvisar just nu:)
Nästan som lite förberedande terapi på vad som komma skall!


Just ja, nästa torsdag kommer lillasyster till Märsta! Det ska bli såå himla roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback