Hela helgen

Helgen har varit riktigt trevlig och händelserik! Den började redan i torsdags då jag kom hem till Märsta. Det finns inget bättre än ens egen  lägenhet och för att inte tala om sin egen säng! Jag sov som en prinsessa kan jag lova!

På fredagen kom syster hit och vi penderade eftermiddagen i Uppsala med lite shopping och mys:)


På kvällen bjöd jag på  faringriljerad fläskfilé med världens godaste hemmagjorda potatissallad bestående av potatis och sallad (så klart) avokado, rödlök och en supergod dressing. Inte illa kan jag lova!

På lördagen tog vi bilen och for och hämtade Stefans bror Anders för att sen fara ut till InfraCity för att kolla på en bil med honom.  A3 eller A4 är visst den stora frågan just nu...vi får väl se?!

Efter det blev det en tur till Barkaby för lite shopping. Dock ingenting för min del, hur kul är det att shoppa när man är fetareän någnonsin plus att det snart är över med tjockheten!



Snart är fettotiden över, tack och lov!



Världens godaste smootie!


På kvällen kom min gamla kära vän Jenny förbi och vi snackade ikapp lite och kollade in Charlotte på tvsom det inte gick så bra för. Jag blev lite förvånad att det inte gick bättre för henne men men..vad vet jag vad öviga europa gillar?

I går skulle jag egentligen ha varit ensamen hela dagen eftersom Stefan skulle ha varit på Olympiatravet, men stackarn kände sig inte så pigg när han vaknade såhan stannade hemma hos mig. Det var lite synd eftersom jag ver hur mycket han ville fara, men är man inte pigg så är man inte...

Vi tog istället en tur till IKEA och inhandlade äntligen vårt matbord med stolar. Det blev en helt ny lägenhet med ett matbord, plus att det lev lite bättre ordning i huset:)

Vi inhandlade även det babyskydd vi kollat på så många gånger tidigare och det blev en riktigt snygg färg som matchar vår bil haha!


Nu är måndagen snart slut och jag och min kärlek ska kolla på nya Irene Huss filmen, förhoppningsvis är den bra! Förhoppningsvis sätterväl förlossningen igång snart om man har tur, ids inte vara så här längre plus att vi längtar ihjäl oss nu! (5 dgar kvar till BF)

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback