Snart...

15 dagar kvar till beräknad förlossning!

Idag ska jag skriva färdigt mitt arbete om folkhälsosjukdomen diabetes typ 2...jävligt trist men ute kan man ändå inte vara för här lyser solen med sin frånvaro så det står härliga till...

Ska även beställa en skötväska idag, en Skip Hop Dash DeLux eftersom jag tycker dom verkar mest praktiska.
När vi köpte vår barnvang så ingick det nämligen ingen skötväska men det innebär att vi kan köpa vilken vi vill:)

Jag skulle gärna ha en röd eller ljusblå väska men där sätter Stefan ner foten, "Jag måste ju också kunna ha den". Själv förstår jag inte varför han inte skulle kunna ha den??
Å ena sidan har jag lite problem att förstå karlar ibland...

Som det ser ut nu så blir det nog en svart, då kan vi pimpa upp den lite själva också;)

image104

[v.39 imorgon]




Kommentarer
Postat av: ille

Oh, vad mysigt :)

Postat av: Natalie B

genus, genus... :P

2008-05-17 @ 11:41:20
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback