Slappardag med tacos

Vaknade till vid 6-snåret när Stefan pussade mig och magen hejdå när han for på jobbet och kunde inte riktigt somna om. Vaknade till hela tiden så kl 10 gav jag upp, magen kurrade ordentligt då också...är alltid vrålhungrig när jag vaknar på mornarna nu för tiden.  Sorleken på portionerna ökar också...hoppas det inte håller i sig efter förlossningen bara ;)

Idag har jag enbart slappat hela förmiddagen, ätit lite snickers (som jag ALDRIG brukar äta annars) och kollat Madicken..riktigt mysigt...hunnit med lite disk och undanplockning mellan varven också.

Pyret bökar på i magen och revbenen gör minst, om inte mer ont än igår...ska fråga min BM om det nästa gång...kommer aldrig palla att ha så här ont resten av graviditeten...men jag älskar mig lilla baby och hans/hennes pappa lika mycket ändå:)

Nu blir det dusch och sen en tur mer till centrum och Willys för lite handling. Middag idag blir tacos men vi köpte så mycket köttfärs att jag ska göra köttfärsås också..enkelt att frysa in och ekonomiskt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Gumman! Jag saknar dig ska du veta!=) Tänk snart kommer lillan.. va spännande det ska bli! Vi får höras nån dag å uppdatera läget lite! Ha de gott! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback