Nedräkning!

Nu är det nedräkning för oss, om 11 dagar är pyret beräknat!
Nog för att det kan gå fortfare (man kan ju hoppas) eller så tar det längre tid, vem vet?

Magen har sjunkit en del de sista dagarna och nu trycker det över urinblåsan nästan konstant [en typ av tortyr om ni frågar mig] 
Jag är så less att springa på toa just nu...kateter under natten känns som ett alterativ då klockan är 04.00 och man är upp för 54:e gången...


Blev glad igår när jag läste Coop-annonserna, blöjor för 29:-, det ni, det är inte illa! Tänk att coop tänkte på oss va;)

Nu är det bara två dagar kvar av min praktik och idag har jag suttit i telefonrådgivningen hela dagen...inte så jäkla lätt alla gånger kan jag säga..men lärorikt!

På torsdag när jag bjudit alla på fika som tack för min tid där kommer svärfar och Ulla och hämtar mig, dom ska nämligen skjutsa ner mig til Märsta!! Hur skönt som helst då jag slipper åka det där jävla tåget...Jag har verkligen världens snällaste svärföräldrar!
På torsdag kommer ju även lillasyster till oss, och jag ser verkligen fram emot det! Och jag lovar att hon ska få äta god mat heeela helgen:)

Vi ska även införskaffa oss ett matbord i helgen...känns som ett måste nu...?!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu är det inte länge kvar:) Hur är det i Märsta? Antar att du inte kommer upp för examensfesten nästa fredag?=)

Postat av: Petra

Vad skönt att ni trivs!=) Jo, då allt e bara bra här! Håller på å flytta grejer för fullt nu.. Är ju som skönt att skolan snart e slut..men kommer sakna klassen!! Å så e man ju lite smårädd för att börja jobba=)kram

2008-05-21 @ 15:41:48
URL: http://thellus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback