grått grått grått

Det har varit grått ute hela helgen. Igår var jag inte ens ut...

Idag har jag nästan bara legat i sängen och läst, vilket har resulterat i lite nackspärr...straffet för att man är lite kulturell av sig antar jag...?

Efter halv 4 kaffet gick jag däremot ut tillsammans med Ulla för att plocka lite liljekonvaller och det var verkligen härligt!
Jag måste erkänna att jag är hyfsat smidig för att vara gravid i vecka 39. Inga som helst problem med att böja sig ner och plocka eller "hoppa" mellan stockar och stenar för att nå blommorna.

Om förlossning sätter igång efter den här dagen och det blir en tös så ska jag proppsa på att hon ska heta Lilly ;) Måste bara dra det förbi Stefan också;)

Dagens skörd!
image105

Kommentarer
Postat av: Karin

Bäst du lägger upp en magbild nu oxå! så man får se hur den ser ut innan Lilly kommer ut!=)

Postat av: Malin

Hej Anna. Ville bara önska er lycka till med bebisen. Hur kul som helst att ni ska ha barn. Kram från Västerås.

2008-05-19 @ 22:48:31
URL: http://malinsguldkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback