Påskhelgen

Sitter hemma hos svärföräldrarna i Norberg och latar mig. Det enda jag lyckats åstadkomma idag är ca 140 sidor i Stieg Larssons sista bok "Luftslottet som sprängdes", vilket iofs inte är så dumt :)

Sitter och fantiserar om vår lägenhet hela tiden, vad vi ska köpa, hur pyrets rum kommer att se ut och allt sånt...samtidigt kan jag inte fatta att vi faktiskt har någonstans att bo..det verkar helt absurt efter att ha kämpat så länge med att hitta en lägenhet åt oss..men men..det var vår tur att ha tur!

Imorgon går vi in i vecka 31...fattar ni! Vecka 31!! Det innebär att det bara är 9 veckor kvar..nio låånga veckor, jag och S vill ju träffa lillefotingen NU NU NU, fast ändå inte..ni fattar säkert..vi är ju så nyfikna!

Stefan har åkt iväg till Uppsala tidigare idag för att jobba, själv stannar jag där maten är och tar inte tåget ner förens på Måndag eftermiddag då vi ska till Märsta och förhoppningsvis titta på lägenheten!

Tisdag ska spenderas med svärmor i Enköping där det ska shoppas en hel del innan jag tar sista flyget hem på kvällen.

Vilken kanonpåsk det blev iallafall, förutom vädret, men det skiter jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback