Oturen har vänt!

Igår var dagen då all vår otur blåste bort! När jag i godan ro sitter på Statsbiblioteket i Uppsala ringer min svärfar och meddelar att jag och Stefan fått en lägenhet! i kan gissa hur lycklig jag var!

Lägenheten ligger inte i Uppsala utan i centrala Märsta. Det är en trea på 70 kvm och ligger på fjärde våningen [med hiss tack och lov!] Det är två balkongen varav den ena är halvt inglasad. Den är relativt nyproducerad [2006] och dom som bor där nu har bara bott i 10 månader och innan dom bodde det en gammal dam där. Det finns tvättmaskin, torktumlare och DISKMASKIN! En småbarnsförälders dröm har jag hört!

Vi har inte varit och kikat på den utan det blir på tisdag när vi ska på shopping med svärmor!

När jag och Stefan sedan kommer hem till Norberg får vi veta att vi kan hämta våran barnvagn imorgon [läs idag]!!

Tänk..att från ha gått bostadslös och barnvagnslös till detta! Ja..det var vist vår tur att ha tur ÄNTLIGEN!

Glad Påsk på er! För jag ska iallafall det!

Kommentarer
Postat av: Sarah Å

Åhh men GRATTIS gumman ! Så himla roligt att "oturen" släppte sig tillslut å att allt ordnat sig till det bästa för er ! Lagom till Påsk å allting :D Härligt ! Nu är de inte länge kvar visst inte? :> Måste kännas underbart ! Sköt nu om dig gummanm, Kram kram Åhlund

2008-03-22 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback