Man ska inte ropa hej...

Nä precis..för det blev ju ingenting med läggan..SÅKLART!!! Svärfar hade snackat med en annan mäklare som sa att priset var alldeles för högt och att vi aldrig skulle få tillbaka nå pengar vid senare försäljning, och det var inte precis småpengar..200.000 kr..det är mycket det...

Så vi skrev aldrig på papprena..vilket iofs känns ganska skönt med tanke på hur mycket vi kunnat förlora.
Jag,Stefan och pyret är offeciellt bostadslösa..IGEN..men men..

Som tur är så ska Stefan och svärfar på två visningar imorgon, en hyres och en köpes..egentligen hoppas jag på den hyres eftersom det ger oss mer tid till att leta det perfekta boendet för oss. just nu skulle jag kunna bo i en skokartong..så desperat är jag...

Jaja..det är bara att hålla sina tummar och be en sväng till Gud ikväll innan man går isäng...

Helgen spenderas för tillfället på psyk i Öjebyn däre jag nu gör min praktik. Det är väldigt roligt och spännande, mycket nytt måste jag erkänna.

Just nu längtar jag bara hem till min Ben & Jerry´s glass med strawberry cheescake-smak...MUMS!



Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej!
Va tråkigt med lägenheten. Håller tummarna att det löser sig ändå. Har du också ett beroende för Ben & Jerry, min favo är cokie dough (hm stavade nog fel nu). Det går inte att sluta äta när man har börjat. Hoppas att du mår bra annars. Kram Irene

Postat av: Jennie

Tråkigt med läggan :( - hoppas ni hittar något nytt snart! :)

2008-03-02 @ 16:01:48
URL: http://jennielundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback