En onsdag fyllda av kärlek!

Igår kom äntligen Stefan hit, en timme sen var han men det gjorde absolut ingenting, så länge han är här så!
Igår blev det bara pussar och kramar men idag har vi varit desto hurtigare!

Först blev det en tur till stan där Stefan passade på att inhandla ett nytt hårwax, jag själv köpte bara munskölj med klorhexidin eftersom jag återigen fått en infektion i munnen...snart kommer jag att dra ut visdomständerna själv!!!

Efter ett besök hos morfar kopplade vi på Nova och gick ner på isen och kastade lite boll, vilket har resulterat i en mycket mycket trött men lycklig hund!
   

Idag har vi gjort ett ärligt försök till att komma på några namnförslag till pyret i magen, vilket inte varit lätt...
Det som framkommit är följande:
Flicka:
* Milou
* Ella
* Tuva
* Elise
* Molly
* Milla


Pojke:
* Wilhelm
* Noel
* Elliot



Som ni märker är det fler flicknamn än pojknamn...vet inte varför men pojknamn är svårare..förslag mottages gärna!

Imorgon ska vi ut på Barnens Hus och titta ut lite saker som ska införskaffas!

Gud vad jag älskar Stefan och pyret! Mi familia!

Kommentarer
Postat av: maria

Tuva och Elliot tycker jag är otroligt fina! :)

2008-03-10 @ 20:01:00
Postat av: Matilda

Det är jättefina namn, men enligt mig e de allt för många som heter Molly och Tuva. Milou e fint. De heter ju min kompis :D

2008-04-25 @ 11:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback