Torsdag-Tisdag

Liten uppdatering:

Torsdag: Underbara Jenny kom förbi efter jobbet för att kika på vårt lilla underverk. Eftersom underverket sov större delen av tiden passade vi på att käka lite pizza ute i solen. Blev däremot besviken, världens tunnaste pizzor ever! Ja då vet vi vart vi inte ska käka iallafall...

Fredag: Efter lite tvätt och städ tog jag och familjen tåget in till city, Stefan hade lite jobbärenden mitt i smeten. Medans han var där tog jag och lillans farbror Anders en latte på Sandys, inte illa kan jag lova! Sen blev det sen middag på Kungshallen. Grabbarna käkade pyttipanna men jag lyxade med smörrebröd med gravad lax, avokado, hovmästarsås och ägg, smarrigt värre!

Lördag: Anders kom ut till Märsta på dagen så vi tog en tripp ut till Eurostop. Det blev inge shopping för mig, hittade ingenting..jävla skit-REA..Det blev en McFeast på donken istället! Jenny anslöt senare lagom till Tacosmiddagen som fortsatte med öl, vin och Minttu (inte för mig dock). Vi lirade lite TP och hann även med att bevittna ett kulturellt slagsmål utanför vårt hus...låg väl isängen lagom till 02-slaget!

Söndag: hela familjen sov lääänge och dagen förflöt i lugnets tecken...Anders kom på middag, Grekisk pyttipanna. Stefan gick och la sig tidigt medans jag och lillan var uppe till 12, hon blåvägrade somna..hant iallafall kolla på hela filmen Dreamgirls med Beyonce i huvudrollen. Riktigt bra måste jag säga!

Idag: Regnat hela dagen...klev upp vid 10 snåret och började de vanliga morgonbestyren med lillprinsessan. BVC 13.00 och allt är perfekt med Felicia. Vågen stannade på 4185 gram..en riktig guldklimp ;) Laxoch färskpotatis till middag och kaffe och Ballerina efter det.

Imorgon: Tvätt mellan 10 och 13 sen blir det mest troligt en tur till bibblo för lite kaffe och en och annan tidning. Jag hoppas iallafall på bättre väder!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jasså det fortsätter utanför magen?

Då vet jag vad jag ska ställa in mig på-en hickig bebis :-)



Jag hade tänkt kläcka nästa fredag för då är vi i v.38+0 och då tycker jag det kan vara dags :-)



Hur mår ni då?När jag läser din blogg så verkar det som om ni har det hur underbart som helst!

Jag blir glad av att läsa hur mkt du hinner med och orkar!



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback