Det var ett tag sen!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera här, men helt ärligt så finns det knappt någon tid, alltid en hel massa annat som ska göras :)

Idag är Stefans sista pappa-dag och imorgon börjar han jobba. Han jobbar dock kväll (14-21.30) men det kommer attbli tomt här hemma utan han! Så det är bara för mig och Lillan att klara oss själva, men det borde inte bli något problem ;)

Helgen har spenderats i Trättsbo med god mat och lite besök. Vi passade på att hälsa på Lillans gammelmorfar Lasse och hans väninna Gunsan i Avesta vilket var ett mycket uppskattat besök:) Stefan, Bosse och Anders får ut på en fisketur medans jag och Lillan tog detlugnt på altanen och bara myste.

Igår var vi en sväng till Stefans mamma i Enköping och hälsade på, mycket trevligt med god mat:)

Tiden verkligen springer iväg..Felicia blev 2 veckor igår..det går så fort att man blir knäpp, det känns som om det bara var en vecka sen hon föddes:)

Imorgonförmiddag ska vi på BVC och väga henne igen, ska bli spännande att se vad som hänt på en vecka!

Snart är midsommarhelgen här men det blir ettl lugnt firande för oss. Stefan jobbar på midsommaraftons dagen så vi har bara handlat lite god mat. Efter att Stefan jobbat färdigt på midsommardagen åker vi till Trättsbo för en lugn helg med lite sent midsommarfirande. Stefans faster som bor i San Diego har ju kommit hem och vill nog träffa lilla guldklimpen!


På tal om familj och vänner...Ni ska veta hur mycket jag saknar hela min familj och alla vännerna hemma i Piteå! Det känns riktigt jobbigt att jag inte kommer hem förens 3 augusti..men tacka försäkringskassan för det..Men ni ska vea att jag längtar efter er!!

Mats: Jo man kan ju tro att det var stefan som födde barn när man ser på det kortet :) Hoppas ni har det bra, vi saknar er!

Nu är det fotboll..ryssland petade just in ett mål..sverige behöver mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback