So long Sweden!

Detta blir det sista svenska inlägget på ett tag eftersom jag sticker imorgon! Fan jag kan inte fatta att det är sant! Vi åker verkligen! Allt är packat fint och prydligt i väskan, pengar, pass och andra nödvändiga saker är också med (dubbel och trippelkollat hur många gånger som helst). Ska gåoch lägga mig nu eftersom jag inte somnade förens halv 12 igårkväll och steg upp 05.00, enkel mattematik=tidigt!!!!

Jag kommer att uppdatera från Thailand när jag har ork och ro att sitta på nätet, lär väl inte bli så ofta men nån gång iallafall!

Hoppas att alla har det så bra som ni bara kan och tar hand om er! För vissa kommer ett mail inom en vecka, eller ett vykort, vem vet?

Ja, adjö för ett tag, för JAG SKA TILL THAILAND (imorgon 23.30 lyfter jag)

-kram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback