Nytt år 2008!

Nu är julen och nyåret över, och det känns ganska skönt om jag ska vara ärlig...
Jag har inte haft möjlighet att skriva på ett tag eftersom jag inte haft tillgång till någon dator, men nu ska det ordna upp sig:)

Sedan sist har jag åkt hem till mami i Piteå för att fira julen och det nya året och bara ta det lugnt, och så blev det också!

Efter att ha varit ute i sista minuten och shoppat julklappar tillsammans med alla andra osmarta människor fick jag njuta av en härlig julafton tillsammans med stora släkten och alla vänner. Julklapparna bestod till största delen av pengar i år, men det var ju det jag önskat mig också:)



Nyåret firades tillsammans med mamma och hennes vänner med god mat, roliga lekar och champagne (dock inte för mig).

              


Jag hoppas alla har haft en lika bra jul och ett lika bra nyår som jag har haft:)


Gällande graviditeten så är vi nu inne i v.19, tiden bara flyger iväg och på söndag har vi gått halva tiden...det gäller att ta vara på dagarna nu så dom inte bara rusar iväg!

Magen bara växer och växer och det har verkligen smällt till nu över jul, det kanske beror på all julmat?!?:)


image76


Nu har vardagslivet börjat igen och så även praktiken, kommer att befinna mig på Mogården under de närmsta veckorna tills vi åker till Thailand, vilket känns som en stor morot i livet just nu!

På återseende!

kärlek


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Och god fortsättning på det nya året! :) Såg att ni skulle till Thailand? När åker ni? Vi ska nämligen också dit snart! :) Kram kram! //Jen

Postat av: Sanna

Hej på dig:) Sökte på Emmaljunga city cross black dots och hittade din mysiga lilla blogg här:) Vill också ha den vagnen, har hört mkt bra om city crossen och den är ju så söt och fin den du funderar på. Vi har bestämt oss för den:) Lycka till med babyn på väg, själv är jag i vecka 17:)

2008-01-07 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback