Irriterad

Tänkte bara avreagera mig lite. Är på grymt dåligt humör just nu, är fortfarande svinförkyld och har till råga på allt fått herpes på läppen!

Det brukar inte vara något problem eftersom munsårspåster funkar super men självklart får man INTE använda dessa eller något annat preparat som innehåller aciklovir eftersom det mest troligt är skadligt för barnet, det DET riskerar jag ALDRIG! Så det är bara att smörja med zinkpasta tills jag dör då med andra ord..skit..hoppas det är borta innan vi sticker till Thailand (vilket föröverigt bara är om 14 dagar, räknat från idag) iallafall, annars lär det ju aldrig gå över...

På onsdag kommer svärmor och Sune upp och hälsar på eftersom S tar examen på Torsdag, det ska bli riktigt roligt, synd att vi håller på att packa ihop hela lägenheten bara, det ser inte så trevligt ut...men men snart bor vi ju närmre iallafall:)

På fredag kommer S pappa upp, han och S åker packar in och åker ner med hela vårt bohag till Norberg på lördag, så sen är det tomt. Så på måndag (om en vecka) är jag offeciellt inte Skellefteåbo längre! Bor ju i Piteå hos mami för tillfället, riktigt skönt!


Farmor bjuder på palt ikväll, mums!

-ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback