Hittade denna på karint´s blogg!

2007
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ingen aning, jag hoppas då det iallafall:)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jadå, några stycken faktiskt. Exempelvis Madde som fick lilla Lilo
Dog någon som stod dig nära?Nej, tack och lov för det
Vilka länder besökte du? Inget, höll min inom sveriges gränser, annat är det i år!
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ja, en pappa typ.....
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 15 oktober, då Lilo föddes och den 24 september, då jag och S fick reda på att vi ska bli föräldrar
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Att jag och S ska bli föräldrar, säkert många fler saker men det blir svårt att knäcka
Största misstaget? Att tro gott om människan, igen!
Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom förkylningar och herpes? nej, inget
Bästa köpet? Thailandsresan
Vad spenderade du mest pengar på? Thailandsresan
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Det vet jag inte
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär samma tror jag, bättre och sämre perioder kallas det kanske?
Vad önskar du att du gjort mer? Stått på mig lite mer i vissa situationer, pluggat flitigare, det vanliga ni vet.
Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit emot massa skit och dåligt beteende från några personer
Hur tillbringade du julen? Tillsammans med pappas hela släkt (minus pappa förståss) och mamma
Blev du kär i år? Lika kär i S som alltid!
Hur många one night stands? Inget, har bara ögon för en man
Favoritprogram på tv? Derperate housewifes, oslagbart med Karin och Milla
Bästa boken du läste i år? Har inte blivit så mycket böcket men S.Larssons trilogi har jag plöjt i somras
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Samma vanliga som förr... 
Bästa musikaliska upptäckten? Att C.Sjögren fortfarande är lika äcklig och sjunger lika dåligt
Något du önskade dig och fick? Pengar, som vanligt
Något du önskade dig men inte fick? Njää
Årets bästa film? Don´t know
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Spenderade den tillsammans med mina allra bästa vänner hemma hos mig och sen på krogen, lätt den bästa födelsedagen ever!
De bästa nya människorna du träffade? Sommarvikariegängen på kirurgen 2 i skellefteå
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Soffpotatispluggis
Vad fick dig att må bra? S och alla kompisarna
Vilken kändis var du mest sugen på? Vet faktiskt inte
Vem saknade du? Pappa
Favorit månad?  Hela sommaren
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert en hel del saker, men inte något som jag kommer på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback