Dagens

Dagens humör: Pigg och glad!! (thailand på söndag!!)
Dagens mående: Bra, förutom att jag tror att jag fakstisk fått hallux valgus...
Dagens borde: hålla hårt i pengarna
Dagens frisyr: same as every day, uppsatt
Dagens klädsel: arbetskläder på fm. På eftermiddagen blir det något mer respektabelt
Dagens planer: Jobba och sen blir det stan med Madde. Hälsa på morfar och farmor.
Dagens materiella vill ha: En ny klänning
Dagens längtan: Thailand på söndag!
Dagens fundering: 35 grader varmt? Är det möjligt att jag kommer att överleva? 
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: Betalat alla räkningar..
Dagens tidning: PT
Dagens låt: Apologize (rättstavat??)

Sitter på jobbet och filosoferar lite. Längtar till kl 12 då jag ska sluta för dagen och gå på konsum och hämta ut mitt paket fram H&M. Ska bli spännande och se om jag kan ha kläderna som jag beställt, nog för att det är mammakläder men man vet ju inte. Det stod att man skulle beställa i sin "vanliga" storlek vilket är 34 och S men frågan är ju om man ryms i det nu?
Har iofs bara gått upp 1½ till max 3 kg så det borde ju inte vara något problem, men med min otur har väl alla kilon satt sig på rumpan och låren (inte på tuttarna iallafall..) och då är det kört.
Jaja..uppdatering kommer i eftermiddag eller imorgon.

Ska träffa Madde och Lilo på stan för en fika/lunch och sen blir det en visit hos morfar för att säga hejdå innan jag åker (sticker från piteå imorgonbitti) sen blir det fika hos farmor men dit ska jag gå, lika bra att ta med sig Nova och få lite motion.

Hur kvällen spenderas hålls öppet, viss risk för soffläge och en tidig kväll finns (väckaren ringer 05.15 imorgon..)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback