3½ dag kvar nu!

Om jag inte räknar med resten av den här dagen så är det faktiskt bara 3½ dagar kvar tills jag sätter mig på planet till Arlanda och dagen efter åker jag och S äntligen till Thailand! Det är så himla overkligt att vi ska fara, det känns som en evighet sen vi bokade (vilket det iofs var).

S pratade med sin pappa som redan är där, han kunde garantera 100% njutning och sol när vi landar! Yippie!!!
Har börjat kolla igenom vad jag ska packa med mig och jag tror jag har skrivit den kortaste listan i världen.
Har insett att det inte är någon idé att packa så mycket, dels eftersom jag ändå inte kommer i några sommarkläder och dels för att det är så billigt i Thailand.
Det enda som kommer att väga i min resväska är alla produkter till hår och ansikte som man ska ha med sig, helt sjukt hur mycket skräp man samlar på sig..

Slutar VUFn nu och ska ta magen på en promenad in till stan och hälsa på morfar och Barbro nu innan vi far. Som barnbarn har man ju en del plikter när det gäller sånt :) Förhoppningsvis bjuds det väl på en god middag;)

Magen mår bara bra och blir större och större, eller högre och högre ska jag kanske säga. Det sparkar runt riktigt mycket nu och pyret börjar få samma dygnsrytm som sin mamma, vilket är väldigt skönt.
Nog för att jag älskar när det sparkar i magen, men inte 04:00 på morgonen, det tackar vi nej till.

Nu längtar jag bara tills pyret vill komma ut, men det är långt bort, är bara i v.22 än så minst 15 veckor till i magen!

-ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback