Lägenheten är vår!!!

Jag har ju tidigare nämt att jag bor hemma hos mami eftersom Stefan jobbar i Uppsala men i April är det slutbott hos mamsen för då flyttar jag nämligen ner till Uppsala till vår alldeles egna lägenhet!

Japp, ni såg rätt! Vår egna lägenhet som vi idag blev offeciellt ägare till! !![kontraktet ska skrivas imorgon!!!]

Lägenheten ligger i Sävja, som ligger ca 5 km utanför uppsala, ca 7 minuter med bil in till centrum och akademiska sjukhuset. Det är ett radhus som inte ser mycket ut i världen men för oss är det rena slottet! Däremot blir det en del renovering som ska utföras innan det blir som vi vill ha det :)

Om ni vill kika på den så finns den på hemnet, Bergslagsresan 112 i Uppsala:)

Bild på planritningen


Jag ska lägga ut litte bilder på lägenheten en annan dag [många bilder som ska in då:)]

Idag blev även jag och Therese godkända på C-uppsatsen efter många timmars slit, det firade jag genom att köpa mig nya jobbarskor, det blev ett par vita Merrell, riktigt sköna och till ett superpris, 299:- så jag är riktigt nöjd med tillvaron för tillfället!

Nu blir det en kvällsduch och invigning av det nya shampot och balsamet som inhandlades hos frissan, sen ska jag krypa ner i Millas säng där jag snällt får lov att sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback