En stor portion kärlek!

Idag är det Alla Hjärtans Dag, en dag som jag egentligen inte brukar tycka om men i år känner jag för första gången att jag tycker om den. Jag vet inte vad det beror på men jag tror att det är på grund att Stefan inte är här. Han är hemma i Norberg just nu eftersom han börjar sitt nya jobb i Uppsala på måndag. Det känns inte roligt att vi inte kan bo tillsammans nu, men det är bara för en kort period så det får lov att fungera.

Men även om vi inte bor tillsammans så svalnar inte kärleken, det är motsatt effekt, man blir bara kärare i varandra! Det känns verkligen underbart att jag hittat mannen i mitt liv och jag älskar att leva tillsammans med honom, även när det blåser motvind! Att vi snart ska bli föräldrar känns som grädden på moset och vi är så lyckliga och förväntansfulla!



Jag hoppas att ni får en underbar dag, fylld med kärlek och värme!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan jag tänka mig att det gör. Barn är ju underbara. Jaha så du ska flytta ner till uppsala då? jur länge har ni tänkt stanna då?. Vi köpte ju lägenheten våran i aug och trivs jättbra. o allt är bra mellan mig o Anders. Jag jobbar fortfarande som pers.ass..
ska du jobba nere i uppsala lr? :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback