Back in Skell-Town!

Ja då sitter man återigen på Frögatan och spanar ut på alla människor som går förbi, precis som på den gamla goda tiden!

Imorse fick jag skjuts ner hit till Skellefteå eftersom jag skulle till min barnmorska på kontroll.
Jag har gått upp hela 4 kilo på de 25 veckor [26 på söndag] som jag varit gravid. Jag har alltså inte gått upp i vikt utan det är livmodern, vätska, ökad blodvolym och bebisen som väger dessa 4 kilo tillsammans. Men jag klagar verkligen inte!:)
Bebisens hjärtljud låg på 150 slag/min idag. Det är verkligen världens mest underbara ljud!
Sist vi var hos BM låg det på 152/min så det ticker på i härlig takt! Vi längtar så himla mycket efter våran lilla unge att det är helt sjukt!
Det ska bli så underbart att få hålla i pyret för första gången..oj vad vi längtar! Men det är ju bara 14 veckor kvar!

Efter besöket hos BM mötte jag upp mina tre superstjärnor Milla, Irene och MariaWaynes där det intogs kaffe och muffins. På Waynes var även Cebastian och sedan kom även Angelica och hennes syster som var på besök. Det var riktigt kul att träffa alla igen eftersom det var ett tag sen.

Efter Waynes var det dags för mig att bege mig in i klädjungeln. Behovet för dagen bestor av ett par byxor som skulle vara "snygga", bekväma och som ska kunna fungera som arbetsbyxor. H&M visade sig från sin bästa sida och där inhandlades ett par svarta byxor samt ett gäng trosor.
Vidare besökte vi nästan alla affärer i Skell men det var på Gina som jag drog kortet nästa gång. Där fann jag en rutig skjort-blus-top och en härlig vit sjal (aldrig utan min sjal!). Detta innebär att jag kommer att se och känna mig snygg imorgon då morfar fyller år samt kunna glida omkring i sköna brallor på Mogården på söndag.

Kvällen erbjuder plättkalas hos tjejerna och härlig kvalitetstid och kommer att avslutas med en bussresa hem till Piteå.



Ny är det plätt-race som gäller och jag tror att jag ska försöka mig på ett personligt rekord!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback