Villa, volvo och vovve!

De tre världskända V:na!


 

Villan
Ja..någon villa har vi ju direkt inte. Snarare en lägenhet på 4 våningen á 70 kvm. Det är kanske inte så stort och vi bor iofs inte i den än, MEN...det är vårt! :)

Volvon
Bilen hände idag! Idag har jag och Stefan köpt oss en bil!
Jag kan ju berätta att min erfarenhet av att äga en bil sträcker sig till min ingifta fasters gamla Saab 900 som dock fick tacka för sig för två somrar sen.
Åter till bilen, det blev en Volvo V70, årsmodell 2004. I skrivande stund vet jag inte så mycket mer, får uppdatera senare!
Jag kan iallafall säga att jag är hemskt glad över detta!
En bil, en Volvo, det är ett mycket stort steg för mig :)

image96
OBS! Lånad bild!
Vovven
Nova hade jag redan innan jag träffade Stefan, hon blev min familj i januari-05 och hon kommer alltid att vara mattes hjärtegryn!


image92










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback