Trevlig Valborg!

Trevlig Valborg på er alla!

Har kommit hem till Märsta och fått lite middag i magen, inget avancerat bara plättar, men gott var det!
Kvällen spenderas i soffan, tittandes på vår nya fina tv. Vi köpte lite chips och dipp till ikväll men jag tror vi skippar det:)

Nu har jag avslutat min andra vecka på vårdcentralen i Fagersta, tiden går så sjukt fort så nu är det bara tre veckor kvar, sen är jag klar!

Pyret ligger högt i min mage just nu så jag har fruktansvärt ont på höger revben. Vad än jag gör som kräver att man spänner magen gör helvetes ont och skratta är smärtsamt...inte roligt...
Det enda positiva är att h*n är väldigt aktiv och låter sig komma till känna hela dagarna.

Jag älskar min lilla baby så mycket!

22.00 är det barnmorskorna, kvällens höjdpunkt!
Bara 32 dagar kvar till förlossning!

Nu har pyret hicka, en underbar känsla. Stefan ligger och känner och stryker på magen...underbart!

Här kommer två bilder på magen från förra veckan...den börjar bli stor!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback