Flytten

Nu sitter jag i svärfar och Ullas kök i Norberg och har precis ätit lite frukost...

Nu har jag offeciellt flyttat från Piteå. Insåg igår morse att jag nog inte kommer att bo i Piteå på mååånga många år, om vi ens kommer att göra det återstår ju att se.

Sista veckan har jag verkligen försökt träffa alla nära och kära och säga hej då men självklart har man inte hunnit med alla..men men...man kan ju inte dela på sig precis...

Flyget igår gick bra men precis när jag kommit ner till tåget så gick det..surt..fick vänta i 20 minuter på nästa..sen hämtade Stefan upp mig på stationen i vår fina nya bil och vi for till BabyLand för att kolla in Baby Boxen som vi skulle få. Hittade mycket fint där kan jag säga ;)

Sen hämtade vi upp Anders och for till Norberg...världens längsta bilresa enligt mig..jag hatar den vägen....

På torsdag ska vi hämta nycklarna till lägenheten och förmodligen börja flytta till helgen. Stefan jobbar dock helg..men bara vi får in alla möbler så det är gjort iallafall, så jag kan börja pyssla på och stöka.

IKEA ska också få sig ett besök nästa helg..då ska vi inhandla spjälsäng och skötbord + en massa massa mer!


Däremot så saknar jag mitt lilla gryn Nova så det gör ont...det är lika jobbigt att lämna henne varje gång..nog för att hon kommer på några veckor...men det gör ont i hjärtat iallafall..!


Nu blir det Konsum i Norberg som ska få sig ett besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback