Shit vad längsen

det var som jag skrev här...innan jag och S åkte på semester..

Jag ska ärligt försöka vara mer effektiv på bloggen i framtiden, eller jag kommer att vara det, bara jag hittar tiden till att sitta vid datorn:)

Tentan i fredags gick helt OK, känndes det som iallafall. Men vi får väl se om jag blir godkänd. Hur som helst skulle det kännas riktigt skönt eftersom det är den allra sista salstentan som jag kommer att skriva!!! Lyckan är total!

Kursen som började idag, Statistik och folkhälsa kan nog bli rikigt bra, om man har flyt med artikarna d.v.s..jaja..det brukar ju lösa sig iallafall:) Efter den här kursen är det ju bara C-uppsatsen och sista praktiken kvar...sen är man legitimerad sjuksyrra. Hur sjukt låter inte det?

Men...det finns faktiskt en del saker som står närmare på min hit-lista än att ta examen:
19/10-21/10: S och hans kompisar åker till Stockholm, jag får en helg bara för mig sjäv :)
25/10: CSN kommer. Tänk att 7300 :- gör en människa så lycklig!
26/10: Lön! Inte så mycket men dock ändå
28/10: Hipp Hipp Hurra! Jag fyller 22 år!
29/10: Min kära Karin fyller år, Grattis! + "hemlis"
4/11: Jag och S firar 2 underbara år tillsammans!

Sen längtar jag ju sjävklar till julen och till vår Thailandsresa i januari, men ändå mest av allt till maj/juni :)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: milla

hej hopp!

jäklarns vad härligt att du börjat blogga igen!
Det var ju på tiden. Men just nu så sitter du i min soffa så jag är himmelskt nöjd =)
Det blir mycket häng den här veckan, det blir great!

2007-10-09 @ 21:36:52
Postat av: Karin

Vad händer mer än att jag fyller år den dagen? Jag blir ju NYFIKEN! Va kul att du äntligen skriver igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback