Jag gillar

romantiska komedier kombinerat med kladdkaka med hallon tillsammans med världens bästa tjejer!







Gårdagen spenderades med Milla. Vi avancerade med att göra guacamole [från scratch!] och käkade nachos, gurkstavar och morotsstavar till det.Så hära dagen efter känns det som om det kommer att bli en favorit i repris SNART!

Idag har jag spenderat halva dagen med att köra Skellefteå runt för att hitta dammsugarpåsar till vår dammsugare, vilket inte har varit lätt. Jag kan lätt säga att det var ett jobb för en ordentlig kvinna!
Hittade självklart inga påsar så jag fick nöja mig med kattsant och lite smågodis.

Sprang över till tjejerna på 154:an för lite film och mys, det tackar man för :)

Och hör och häpna! Det har börjat snöa här i Skellefteå idag[kolla in vilken kategori jag valt!] haha!

Efter denna långa dag ska jag ta mig en limpmacka och ett o´boy glas och sen en kvällsrök, om jag hade varit rökare förståss, vilket jag inte är längre! [Grattis till ett längre liv Anna!]

Imorgon fortsätter jakten på dammsugarpåsarna så jag kan städa, sen ska det göras en hemtenta i statistik. Måste hålla tät telefonkontakt med min kollega Therese imorgon.

-ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback