IDOL 2007 får sig en känga!

Äntligen helg igen! Det är riktigt skönt med helger eftersom man bara får lata sig och ligga i soffan.
Men jag är lite less på att vara parkerad i soffan eftersom jag lyckats vara sjuk under veckan och då bodde i soffan tilsammans med fjärrkontrollen.

Angående IDOL 2007, jag har ett seriöst stort problem att förstå hur det svenska folket är funtade.
Den här Sam, vad är det för grabb? Jag kan verkligen inte tänka mig honom resa land och rika runt för att underhålla det svenska folket när karln knappt kan sjunga. Jag misstänker att hans hesa röst bara är fejk, kolla nästa gång han sjunger så får ni se hur han spänner hela överkroppen för att få fram en hes ton. Sen kan han ju inte ens dansa... my God!

 Sen har vi Andreas, och visst, den killen kan ju sjunga men seriöst, IDOL 2007??? Håller med juryn igår gällande en framtida dansbandskarriär helt och hållet.

Tack för att Gathania åkte ut igår. Hon är riktigt bra på att sjunga men det räcker uppebarligen inte för att vinna IDOL 2007. Det hon däremot är ännu bättre på är att se kåt ut HELA TIDEN! Det är riktigt störande!

Jag tycker även att Evelina får oförtjänt mycket kritik av juryn, hon om någon strålar ju!

Kvällen bjuder på besök hos Linda och Niklas, vi ska kolla in filmen  "På smällen" och det ser jag verkligen fram emot :)


Nedräkningen fortsätter:

19/10-21/10: S och hans kompisar åker till Stockholm, jag får en helg bara för mig sjäv :)
25/10: CSN kommer. Tänk att 7300 :- gör en människa så lycklig!
26/10: Lön! Inte så mycket men dock ändå
27/10: Födelsedagsfest för mig och Karin T!
28/10: Hipp Hipp Hurra! Jag fyller 22 år!
29/10: Min kära Karin fyller år, Grattis! + "hemlis"
4/11: Jag och S firar 2 underbara år tillsammans!

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback