Snart helg och karins hemlis!

Imorse hade jag värsta nostalgi upplevelsen, satt i soffan och käkade frulle och zappade runt på kanalerna när jag helt plötsligt ser JoelBitar på Barnkanalen, behöver jag säga att jag såg hela avsnittet?!

Imorgon är det helg och det innebär att jag och S sätter oss på planet mot Arlanda 06.20, vilket i stora drag då betyder att väckaren ringer kl 04.00 imorgonbitti. Vi fick även ändrad flygrutt och ska mellanlanda i Ö-vik för atthmta upp passagerare (???) jag fattar ingenting. Väl framme på Arlanda väntar svärfar Bosse och en god frukost!

S ska på ett antal anställningsintervjuer imorgon, jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra, även om jag helst av allt vill att han får jobb på akuten här i Skell, men me...vi får se.

På Lördag ska vi till Borlänge och kupolen, ntlige ska jag få se detta shoppinscenter som Johanna pratar om så mycket, det ska bli spännande!

Annars hade jag inte tänk göra så mycket föutom att äta Ullas fruktansvärt goda mat hela helgen och hälsa på hela S släkt. Innan vi åker hem gör vi ett stopp i Enköping för att fira svärmor på hennes fördelsedag, och ni kan inte ens gissa hur bra fördelsedagspresent vi har till henne!

Just ja, dessa rader är tillägnade min vän Karin: På tisdag är det middag hos mig med efterrätt och allt och du vet den där hemligheten som jag skrevom tidgare, som jag sa bara var skojj? Jag ljög, det finns visst en hemlis:) Hoppas du får en fin helg gumman så ses vi på tisdag;) Puss!

Nu är det uppdrag undanröjjning och sen en promenad till flickorna och ducha och lämna lillkissen, sen ska jag sova om jag ska orka upp 04.00

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kiruna

MEN ANNNNNNAAA!! Jag är jääääättenyfiken!!!! JU!! =) Jag vill vill vill veta!! =) Du får berätta på tisdag=) Hoppas du får det roligt på resan!! Kram din lilla banan

Postat av: Jonna

Hallå.. Tittar in och läser lite hära.. SKöt om er! Kram.

2007-12-05 @ 20:51:46
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback