My Birthday!

Firade min fördesedag tillsammans med Karin förra löragen (27/10)och jagmåste verkligen säga att jag hade den bästa fesen någonsin! Och det är tack vare Milla, Irene, Therese och Karin, ni är bäst!!
Kvällen startade med en fördrink, Mango Bellini, och lite tapasplock. Då fick vi även besök av Cebastian som gjorde ett snabbt stopp här för att svira om till sin 80-tals outfit, han ville visst inte cykla genom halva stan i den...konstigt...

Till varmrätt hade Milla och Irene gjort den godaste kyckingrätten ni kan tänka er med curry, mango chutney massa annat gott i, jag kan säga att vi alla började snora då det kom fram att Irene hade hällt i liiiite extra sambal oelek, men gott var det iallafall:)

Till efterrätt hade Karin gjort sin underbara jordgubbspaj, kvällen var fulländad redan där!



En arg taxichufför tog oss senare till Balzac där stämningen sjönk, även om Milla och Therese gjorde sitt bästa för att komma ur sitt matkoma!


Ryktet gick senare att det var på Statt allt hände så vi traskade såklart dit, vilket var det bästa vi gjort!
Jag, Irene och Therese parkerade oss på dansgolvet medans Milla och Karin hittade några potensiella ragg och landade i en soffa med dom.



Kvällen avslutades med käk på Mcdonalds och en taxiresa (med en mycket trevligare kvinna) hem till sängen!

Tack tjejer för en underbar födelsedagsfest! You rock!



Kommentarer
Postat av: milla

tack själv gullet för en sjukt rolig kväll! det får vi göra om nån gång i framtiden! i morrn är det tisdag, jisses vad mysigt det ska bli!

2007-11-05 @ 14:57:02
Postat av: Karin

Hej Anna! Nu tycker jag att det är jättelänge sen du skrev nåt! Förstå vad tråkigt jag ahr på jobbet så här en fredag kväll.. =)
Jaja saknar dig! /Exsambon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback