En helg med familjen

Äntligen helg!!!!


Kan ni fatta att det äntligen är helg? Veckan som gått kunde inte ha gått saktare...jag och min kompanjon Therese har sepederat större delen av veckan instängda i "Minnet" i bibblo letandes artiklar, utan större framgång. Tur att hela klassen sitter i samma båt så vi kan stötta varandra:)

Vi har även medfört Torsdagsfika tack vare Oskar N som tog med sig en ljuvlig chokladkaka/tårta i torsdags, och ingen vill ju vara sämre:) Till veckan är det Celik som ska baka!

I helgen har vi fått fint främmande av min svåger [Robert]och hans familj [Johanna och lilla Fanny] som kommer att stanna ända till måndag. Det är verkligen kul att ha främmande,speciellt när man har en liten snygg-unge att leka och gosa med!

Dagen har spenderats på stan där jag sjävklart lyckats bränna halva mitt presentkort på strumpbyxor och koftor, som vanligt!

Imorgon blir det bäremot en play-date för Fanny med Linda och Niclas tjej Leia, vi vuxna får kaffe, inte dumt :)

Appropå kaffe...fattar inte vart mitt kaffesug tagit vägen? Förr kunde jag inte starta dagen utan kaffe och nu...är inte ens sugen, inte ens lite...konstigt...fast ja...

Nästa helg drar vi till stockholm och norberg, ska bli mycket skönt!
Det är bara att hoppas att det går bra för S som ska på några anställningsintervjuer...även om jag helst vill att han jobbar här i Skell fram till efter sommaren..allt blir så mycket mer praktiskt och billigt då:)

-kärlek-






Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa på tisdag jobbar jag till 20 så om vi kan ta det kl 20.13?=)Vem är det vi ska vara hos? dej eller cam? Jag har vääärsta skvaller.. hihi =) Det ska bli skoj!

Postat av: Anna

Det blir hos Milla, kom dit så fort du bara kan efter jobbet:)
Shit! vad är skvallret?
kram!

2007-11-19 @ 11:47:53
URL: http://dearanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback