Tredje advent, snart är julen här!

Idag är det 3.e advent och om en vecka är alla ljusen tända!

image67


Helgen har gått med en rasande fart, har jobat två pass på kirurgen 2 trots min dunderförkylning som S har smittat mig med. Det blev så illa att jag blev tvungen att sova mellan 13 och 15 idag,men jag känner mig som en ny människa iallafall:)

Nu har jag, S och bebisen kommit ända till vecka 17, kan ni fatta! Helt otroligt vad fort tiden går, om tre veckor har jag gått halva tiden,det ni...!!
Bilder kommer, håll ut!

I veckan är det C-uppsats på schemat och vi ska jobba så hårt som vi aldrig gjort förrut så vi kan ta en veckas jullov med gott samvete, försöka iallafall. Den 27december ska jag ner till Umeå och hälsa på Therese och plugga lite så vi hinner kalrt det mesta iallafal.

kvällen ska spenderas med S och djuren framför Bingolotto, vi vann faktiskt en 100-lapp förra veckan så jag antar att vi fått blodad tand!

Nu är det middag, och ikväll serveras Örtagårdskryddad kycklingklubba med potatis och varma grönsaker, Mums!

Trevlig 3:e advent till alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback