nu är det nära!

Nur är det inte länge kvar till julafton gott folk!

Sitter på skolan och läggen den sista touchen på c-uppsatsen innan jul och det ser riktigt bra ut!
Klockan 16.00 är det hemgång och jullov för mig och Therese, det har vi verkligen förtjänat:)


Igår var jag och S på ultraljud och det var det häftlgaste jag någonsin gjort! Känslan som jag fick i kroppen då vi fick se vårt lilla barn för första gången går inte att beskriva. Pyret var riktigt livlig och gjorde tappra försök till kullerbyttor.  Vi fick se det lilla ♥-at som slog, alla tio fingrar och tio tår och den lilla magen, det var en underbar upplevelse!


Vi fick med oss två fina bilder också som jag ska lägga upp, men först måste jag låna någons scanner så det blir om någon dag, håll till godo!

Hoppas alla får en superdag/kväll!

-kärlek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback