Mjuk peppis...mums!

Jag håller fullständigt på att bryta ihop!! har suttit sedan klockan 9 imorse med att översätta artiklar och jag har gjort klart två (!!!) stycken. Självklart har man valt artiklar med ett reultat på flera sidor..jag håller på att bryta ihop nu..imorgon är det bara att ta nya tag..

Är inne i v.16 nu och det är bara 2 veckor till ultraljudet...det närmar sig med stormsteg! Jag och S längtar riktigt mycket!

Nu är det bara att bege sig hem och hoppas att man inte halkar med cykeln, det skulle ju inte vara så bra..ikväll ska jag baka mjuk pepparkaka till på torsdag, det är nämligen jag, tillsammans med Oscar J, som har Torsdagsfikat. Ska bli såå gott!

image62

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback