Lycka lycka lycka!

Den 24 september fick jag och S ett omtumlande beksed...jag var gravid!?!?!...vi skulle bli föräldrar!?!? Det var minsann en chock för oss båda eftersom vi inte planerat att skaffa barn just nu men allt eftersom beskedet fått smälta in kännde vi oss som världens lyckligaste och det är vi än idag!

Vi valde att först berätta för två av våra allra närmsta vänner för att ha någon att prataom det med innan vi berättade för familjen och vännerna. Det kändes lite riskabelt att berätta det innan vecka 12 så vi höll ut ända tills dess, jag kan lova att det var svårt eftersom man vill skrika ut det åt hela världen:) Vi tog ett tidigt VUL [vaginalt ultraljud]  vecka 8 eftersom jag hade haft huggande smärtor i magen och var oroliga om det kunde vara utomkvedshavandeskap. Men som tur var så pickade det ett litet hjärta och vi kunde pusta ut!

Nu har vi hunnit med att varapå inskrivning på MVC [29/10] och först då började man fatta att det verkligen är på riktigt!!
Härnäst är det rutin UL som väntar den 19/12 så då får vi äntligen se lilla pyret och vi längtar så mycket, speciellt S:)

Magen är fortfarande liten och syns inte  så mycket och jag har inga problem med att få på mig byxorna, men jag tror att det vänder snart.

Idag är jag i vecka 15 [14+5] och mår hur bra som helst, allt illamående har gått över och tröttheten är som bortblåst, det är bara att hoppas att det håller i sig:)

Jag och S är verkligen världens lykligaste!

                                                                                                        
       v. 8                                                                     v.9                                                                                    v.15    

-kärlek-              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade din hemlis=) Det syns ju faktiskt när man jämför bilderna.. så snart smäller det nog till och syns=)
Å du.. hoppas det blir mycke bilder och dokumentering nu!!=)

2007-12-06 @ 22:04:32
Postat av: Jenny

amen shit gumman.. de är inte bara ni som är lyckliga.. alla vi andra är så himla glada för er skull.. å tänk, när de väl händer så får ja vara inte alltför långt ifrån er.. såååååå vad jag längtar! =) tänker på er båda..hälsa stefan.. Puss på er! =)

Postat av: Nobban

Men stort Grattis lillan! Vad spännande:)
Kramar!
/Maria

2007-12-08 @ 01:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback