En annons på blocket och en bit tårta

Regn, regn och lite mera regn...
Idag är egentligen en riktig deppardag, det är söndag, det regnar och..ja..det är måndag imorgon. De tre sakerna duger för mig för att det officiellt ska vara en deppardag idag.
Jag är äntligen tagit tummen ur **** och satt ut min soffa på blocket, för det förtjänar jag ett stort plus i kanten:) Förhoppningsvis inkasserar jag en tusing också :)
Ska ta tag i vinterdäcken också, måste be pappa om hjälp, jag kan inte skryta med att jag är någon speciell talang på det området..hehe..

Mammsen fyllde år igår, som hon själv sa..40 [+5]. Fika hela dagen, god mat till middag och fika hela dagen idag.
Tack vare denna helg så har jag tagit ett beslut att imorgon kl. 07.00 kommer min väckare att ringa, och då ska jag upp och ut och gå i en timme, innan det är dax att bege sig till skolan.
Och jag ska banne mig göra det också, nu finns det inga ursäkter längre, men tanke på att jag har 2 par jeans som jag kommer i [?!?!] Om man ska skratta eller gråta vet jag inte riktigt än, jag kanske ska tacka Gud att jag är kvinna och har former istället?

Nåja..vi får väl se..


♥Kärlek till Stefan, min underbara sambo♥

Ciao!

Kommentarer
Postat av: KarinT

Hej min vän! Va duktig du e som ska ut å gå mitt i natten!! =) Snart e de desperata hemmafruar! 2 dagar kvar! Puss

2006-10-01 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback