Dagens goda gärning

Ja idag har jag gjort dagens goda gärning, inspirerad av Terese, jag har köpt mig ett rosa band!
Det är väldigt viktigt tycker jag, att vi stödjer forskning och cancer, speciellt bröst och prostata cancer eftersom det är våra mest vanliga cancerformer här i sverige. Men självklart ska man stödja och be bidrag till alla föreningar, helt klart!

Hör och häpna, jag fick en smärre chock idag då jag kom till vårcenralen här i stan. Jag ska nog skicka tummen upp till henne, hon är dagens räddande ängel!


I helgen hade vi besök av Hannes och det är alltid trevligt med vänner! Stälde till med en liten fest i lördags, inte något stort, men i goda vänners lag:)

I vekan är det motion och plugga som står på schemat för A. Eriksson, känner att jag vill komma igång å jag känner mig hyffsat peppad iallafall, även om tentan i fredags gick käpprätt åt..ja ni vet.. Tror aldrig att jag fått ett så stort hjärnsläpp som då..men men..jag vet ju att jag kan..:)

Nu är det middag, sen broarna runt och sen plugg...yippie..livet leker!

Tummen upp för vänner! Det är fan det bästa som finns!

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback