Klara, färdiga, gå!

Nu är det nedräkning till Julafton!
Även om jag är 21 år plus lite till så är julen ändå det bästa jag vet och juklappar, det är det bästa med den dagen!

Skolan spinner vidare nu med en ny kurs, Organsation och Ledarskap, kanske inte den mest inspirerande kursen men det får gå...
Har för övrigt klarat ALLA B-tentor nu, så nu får jag offeciellt läsa vidare till och med T5 vilket känn skönt eftersom T4 börjar efter jul.
Ny termin betyder praktik fram till sommaren för mig, kommer att vara stationerad på Medicin 7, IVA/UVA samt Ortopeden 4, vilket jag ser fram emot.

Gör min sista inskolningsdag på Kortbo imorgon, 7-16, sen kommer expresstaxin med mamma och farmor och hämtar mig, Stefan och Nova för en helg hemma.

Sådär..nu vet ni!

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback